Kami menyediakan perkhidmatan katering di sekitar Kuala Terengganu utk semua majlis dan juga membekalkan pelbagai jenis makanan lain termasuk kek2 yg semestinya sedap2 semuanya. Kami juga menerima tempahan kek luar dari Terengganu. Semua orang boleh menikmatinya. Terkini, Shita Food And Catering juga mula mengajurkan kelas....Nantikan info2 terbaru berkaitan modul kelas.

Thursday, July 16, 2009

Muffin Kukus

sejukkan selepas kukus


order dr cikgu ita...sebanyak 50biji saiz L (rm1)...untuk dibg kat anak2 murid esok.. (contoh cikgu mithali heheh...)

4 comments:

  1. wei...aku cadang nak buat birthday adam pada 2/9 nanti...tapi bulan posa la pulak...so plan nak bagi goodies kat bebudak taska dan anak2 officemate ajer...aku rasa nak order ngan ko muffin kukus ke...atau muffin simple...mana satu tahan lama??

    ReplyDelete
  2. eh silap la...antara muffin kukus atau simple cupcake...

    ReplyDelete
  3. okay, aku cadangkan muffin kukus...sbb budak2 suka n senang ngap sebab benda tu kecik..pulak tu ringan je n benda cokelat jarang budak tak suka..moist lg..
    ok kalu simpan luar hari ke 4 kena hati2 la..tp kalu masuk fridge 2minggu still cantik n ok.. dgn syarat tertutup..ni aku dah test n sbb tu aku berani cakap..


    simple cupcakes tu..hmm..rasa nya biasa je ...alaa ross..kek span ajer tu..

    ReplyDelete
  4. so muffin kukus la....ok...berapa min order dan delivery charge???bila start aku nak tempah dari tarikh 2/9/2009 nanti...

    ReplyDelete