Kami menyediakan perkhidmatan katering di sekitar Kuala Terengganu utk semua majlis dan juga membekalkan pelbagai jenis makanan lain termasuk kek2 yg semestinya sedap2 semuanya. Kami juga menerima tempahan kek luar dari Terengganu. Semua orang boleh menikmatinya. Terkini, Shita Food And Catering juga mula mengajurkan kelas....Nantikan info2 terbaru berkaitan modul kelas.

Friday, December 17, 2010

Salam Kembali :)

Assalamualaikum semua :)
Alhamdulillah akhirnya dapat kembali menulis disini.. saya selamat sampai ke kuala terengganu pd khamis dlm pukul 4.30ptg.. lepas seminggu baru la berpeluang ber'online' di sini...biasa la kesihatan kurang baik skit..sekarang pun batuk masih belum hilang sejak di Makkah..

Saya ingin memohon maaf kerana terpaksa bertukar nombor hp sekembali dr tanah suci disebabkan perkara yang tak dapat dielakkan...maaf sbb anda terpaksa mengemaskini no baru ini yang telah pun aktif sekarang...

019-993 4353

Apa2 urusan SFC selepas ini melalui no baru ini.. insyallah...no 016- 9602512 tetap sama dan tidak berubah.
insyallah entri akan datang saya akan kongsikan serba sedikit pengalaman perjalanan ke tanah suci..buat masa skrg, order nasi dan kek masih ditutup..nak bagi sihat skit baru boleh mula kerja :)

wasalam
SheetaFC


5 comments:

  1. Salam Kak Sheeta... Yeaaa... Kak Sheeta dah kembaliiii... Rinduuuu sangat...!!~ :) Biasalah, kan... Most ppl balik dari Mekah mesti batuk... Hm, Farah sini pon batuk2 jugak, perubahan cuaca... Hujan, panas, hujan, panas... :) Okies, akak rehat cukup2, then, ganbate!~ Mula berjuang kembali... :) Have a great day ahead!!~ :)

    ReplyDelete
  2. jgn lupa post pic....cepat sembuh tau...

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum sheeta..alhamdulillah dah selamat kembali ke tanahair.mudah-mudahan ita cepat sembuh.

    ReplyDelete
  4. As salam

    Sheeta alhamdulillah dah selamat balik ya.Keep in touch.

    Wasallam.

    ReplyDelete
  5. salam dik hajjah... alhamdulillah.. dah selamat sampai ya.. semoga segera sembuh ya.. :)

    ReplyDelete