Kami menyediakan perkhidmatan katering di sekitar Kuala Terengganu utk semua majlis dan juga membekalkan pelbagai jenis makanan lain termasuk kek2 yg semestinya sedap2 semuanya. Kami juga menerima tempahan kek luar dari Terengganu. Semua orang boleh menikmatinya. Terkini, Shita Food And Catering juga mula mengajurkan kelas....Nantikan info2 terbaru berkaitan modul kelas.

Monday, October 10, 2011

Kelas Nasi Beriani Mula Dibuka

Assalamualaikum semua.. Alhamdulillah dengan ini Kelas Nasi Beriani di Shita Food And Catering mula dibuka...Insyallah...pada sesiapa yang berminat boleh la menetapkan tarikh yg dikehendaki (tarikh kita sama2 free la neh)... seperti biasa.. harga untuk perseorangan masih sama untuk tahun 2011 ini.

Antara yang akan diajar merupakan set nasi beriani siap lauk pauk beserta teknik2 memasak...sesuai untuk hidangan dirumah dan juga bagi sesiapa yang merancang untuk memulakan bisnes nasi2.
Antara yang akan di ajar :-

1. Ibu Nasi - kaedah cepat menyediakan nasi (sesuai untuk biz)
2. Nasi Beriani
3. Daging Masak Merah
4. Ayam Goreng Berempah
5. Dalca
6. Acar Rojak beserta cara membuat Kuah

Yuran rm350

Anda perlu membawa buku nota,pen dan bekas2 plastik untuk membawa balik nasi dan lauk pauk yang dimasak.

Saya tidak akan mengeluarkan jadual kelas..seperti biasa anda mesti menetapkan tarikh anda sendiri dan bagi kpd saya...Kalau kebetulan tarikh tu saya free...insyallah kelas boleh mula..

Sebarang pertanyaan boleh terus kpd saya Shita 019-993 4353

Wassalam.

No comments:

Post a Comment