Kami menyediakan perkhidmatan katering di sekitar Kuala Terengganu utk semua majlis dan juga membekalkan pelbagai jenis makanan lain termasuk kek2 yg semestinya sedap2 semuanya. Kami juga menerima tempahan kek luar dari Terengganu. Semua orang boleh menikmatinya. Terkini, Shita Food And Catering juga mula mengajurkan kelas....Nantikan info2 terbaru berkaitan modul kelas.

Monday, October 26, 2009

Moist Choc Cake



3bji moist choc ni Anna LWY yg order
..sedikit info..
mulai 1hb nov 'moist choc cake -700gm' akan kembali kepada deco yang asal.. tiada lagi cokelat parut diatas permukaan kek.. harap maklum..
sept n oct aje test dgn shredded choc
tapi kalau ada request nak mcm pic atas tu..boleh aje tp dengan extra RM3.

ada juga yg komen..nape la moist kek saya nipis sgt..texture padat bebeno..
ye..untuk moist choc cake-700gm ni memang sengaja saya hasilkan texture nya mcm tu..saya dah ubah resepi asal yg saya pelajari dulu.. sbb tu hasilnya nipis sgt..tapi the taste is there..insyallah..

untuk penggemar kek cokelat..2minggu lepas saya dah pun release satu jenis lagi kek cokelat iaitu 'american chocolate cake'.. (resepi di ambil kat FP Mamasya Brunei)...yg ini testure nya spongy n moist.. sgt murah..hanya RM30/ 1.5kg..n 10"x10"..blh tahan besar gak la

dan juga ..jika di izinkan Allah..akan release lagi satu versi moist choc cake.. texture nya tak padat macam yg 700gm kat atas tu...ini adalah untuk memberi pelbagai pilihan kepada customer untuk memilih..ikut bajet masing2 la..
so kepada penggemar kek cokelat (tegar ke tak tegar la eh..suma la)...tunggu je entry seterusnya..insyallah.



No comments:

Post a Comment