Kami menyediakan perkhidmatan katering di sekitar Kuala Terengganu utk semua majlis dan juga membekalkan pelbagai jenis makanan lain termasuk kek2 yg semestinya sedap2 semuanya. Kami juga menerima tempahan kek luar dari Terengganu. Semua orang boleh menikmatinya. Terkini, Shita Food And Catering juga mula mengajurkan kelas....Nantikan info2 terbaru berkaitan modul kelas.

Thursday, July 29, 2010

Info Tempahan Raya 2010


sample2 yg baru siap dipotong
yg ditempah


Salam semua,
sedikit info mengenai tempahan raya di sini... bagi Nasi2 SFC, tempahan seperti biasa walaupun di bulan puasa...Cuma SFC akan bercuti @ tutup dapur bermula raya pertama hingga raya ke 3... raya ke4 tempahan dibuka semula...dan kami telah pun menerima order bermula raya ke4....

Bagi kek2 SFC, tempahan raya dah pun masuk dan akan ditutup pd 15ramadhan @ 25august...bagi memudahkan keje2 saya.. untuk senarai kek2 lapis...di minta rujuk di ruangan label sebelah kanan ini... harga kek masih tidak berubah setakat ini.. harga kek2...cheesetart n sebagainya blh rujuk diruangan yg sama atau sms direct pd saya.

Di maklumkan juga utk raya thn ini...saya TIDAK akan mengambil order utk KEK KEJU (boston n cokelat), CARROT CAKE, TALAM & PUDING.....bagi mengelakkan trafik di dapur menjelang raya..

Promosi Buku masih berjalan seperti biasa insyallah... diulang..bagi belian kek SFC bernilai rm150 dan keatas ada layak mendapat sebiji buku Asas2 Fardu Ain.

saya masih belum sempat nak upload entry2 terbaru nasi2 n kek.. insyallah..

sekian, nanti ada info terbaru saya akan inform sini
SheetaFC

2 comments:

  1. salam kak.
    bagaimana mahu beli sample ini?

    ReplyDelete
  2. wsalam fariza..
    sorry lambat reply sini.. kalau area kuala terengganu, blh jer dtg rumah ambik sample..

    skrg sample k sheeta dah tak banyak tinggal.. xsempat nak courier dah...skrg dah mula buat persiapan..

    ReplyDelete