Kami menyediakan perkhidmatan katering di sekitar Kuala Terengganu utk semua majlis dan juga membekalkan pelbagai jenis makanan lain termasuk kek2 yg semestinya sedap2 semuanya. Kami juga menerima tempahan kek luar dari Terengganu. Semua orang boleh menikmatinya. Terkini, Shita Food And Catering juga mula mengajurkan kelas....Nantikan info2 terbaru berkaitan modul kelas.

Monday, October 25, 2010

Panggilan Haji ...SFC akan bercuti........................


Assalamualaikum..ini merupakan entri terakhir dari Sheetafc sebelum bercuti panjang.. esok, 26hb Oct saya akan berangkat ke Makkah bagi menunaikan haji dan dijangka kembali semula pada 9hb Dec jika tidak ada aral melintang.

So, saya tak akan aktifkan dua2 no hp sbb nya lebih mudah menggunakan no prepaid di sana nanti. sebarang pertanyaan mengenai nasi dan kek boleh melalui email ye.

Dikesempatan ini, saya ingin menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf buat saudara mara, kawan2 (maya n nyata), customer SFC jika ada apa2 salah dan silap sepanjang kita kenal dan sepanjang berurusan dengan saya.Mohon dihalalkan semuanya. Insyallah, jika panjang umur dan ada rezeki, kita berjumpa lagi.Doakan saya beserta Mak ayah dpt menjalani ibadah dengan sempurna.

Advance greeting frm SFC : Selamat Hari Raya Aidil-Adha


SheetaFC.


4 comments:

  1. Saya doakan akak sekeluarga selamat pergi dan selamat kembali. Semoga mendapat haji yang mabrur.

    ReplyDelete
  2. Salam Shita

    moga haji mambrur milik mu dan kerabat yang ikut serta
    sungguh syahdu...moga selamat kembali ke tanah air

    I betul betul tak perasan u dah gi naik haji...baru hari ini ternampak ....

    apa pun, I rasa happy sangat dengar berita ini...Alhamdulillah..

    Tahniah Hajjah....Tahniah

    ReplyDelete
  3. To mama Miaw :)

    terima kasih byk2...sori baru dapat reply msg ni.. alhamdulillah..dpt menulis lg disini..
    nanti kita sembang2 ye

    ReplyDelete
  4. To Boxhousestudio

    Tksih byk2 k tun atas doa2 itu...Alhamdulillah saya dah selamat sampai..cuma nya masih dlm mood cuti...nak bg sihat sikit baru boleh mula keje..bkn naik lemak kes cuti panjang ye hehe

    ReplyDelete