Kami menyediakan perkhidmatan katering di sekitar Kuala Terengganu utk semua majlis dan juga membekalkan pelbagai jenis makanan lain termasuk kek2 yg semestinya sedap2 semuanya. Kami juga menerima tempahan kek luar dari Terengganu. Semua orang boleh menikmatinya. Terkini, Shita Food And Catering juga mula mengajurkan kelas....Nantikan info2 terbaru berkaitan modul kelas.

Thursday, December 30, 2010

Al-Fatihah - ayah selamat kembali menemui Ilahi

Assalamualaikum
Pagi tadi saya telah kehilangan ayah tersayang....perginya dalam keadaan yang sangat menyenangkan....subuh tadi seperti biasa ayah menjadi imam disurau...selesai solat..dia mengaji..
sampai je di rumah..dia minta susu...dan minta diurut..itu aje...dia meninggal di dalam dakapan saya...subhanallah....semoga ayah ditempatkan bersama2 dengan org yg Allah kasih..amin2

SheetaFC

13 comments:

  1. Salam K.Sheeta... Farrah terkejut baca entry akak... Sbb last days tgk gmbr akak ngan parents kat Mekah... N I thought your late father was in a very excellent health.... Hmm... tak sangka2, kan...? Farrah pon turut sedih kat sini, walaupun x penah kenal.., even x penah pun suara K.Sheeta... Tatau nape mata Farra turut sama berair... Akak, saboo laa eks..? Dia balik dgn aman... Temui Maha Pencipta... Alhamdulillah, segalanya Farrah rasa berjalan dengan sempurna, kan..? Akak... Moga rohnya ditempatkan di kalangan kekasih-kekasihNya... Amin... :)

    ReplyDelete
  2. Salam takziah kak Shita.
    Tak sangka dalam keadaan sihat walafiat dia tinggalkan kita semua.
    Hilang sorang imam kat surau kita.
    Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan berada di kalangan orang-orang yang beriman.
    Aminn~

    ReplyDelete
  3. Salam takziah buat Ita dan keluarga..akak doakan arwah ayahanda Ita ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman.. Aminn...& moga Ita & keluarga tabah mengharungi dugaan ini.

    ReplyDelete
  4. As salam.

    Al Fatihah utk arwah ayahda Shita.Allah SWT lebih sayangkan beliau,kita juga akan menyusul - entah bila.Sabar dan Redha pahala berganda.InsyaAllah

    Wsalam.Kak Naz

    ReplyDelete
  5. salam takziah k shita..semoga roh arwah ditempatkan di kalangan insan soleh dan terpelihara..aminn... saya sll layari blog k shita n terkejut dgn entry ni..salam takziah

    ReplyDelete
  6. Salam,

    Takziah Kak Shita. Sudah tiba janjinya dengan Pencipta. Sempat juga menunaikan ibadah haji. Perginya dengan kemanisan iman. Ida doakan arwah ayahnda Kak Shita diberi rahmat dan ditempatkan di kalangan orang yang beriman.

    ReplyDelete
  7. takziah dari aku dan adam...tak sangka dpt sms ko pagi tu....tabahkan diri ko ek....semoga rohnya ditempatkan bersama orang yang beriman....

    ReplyDelete
  8. Assalam Kak Mashita,
    Takziah dan Al Fatihah buat allahyarham ayahanda akak..semoga beliau ditempat disisi orang-2 beriman...

    ReplyDelete
  9. Salam Takziah dari kak feeza utk shita dn keluarga... tiada yg kekal di dunia ..wlaupun org yg kita amat sayang pasti akan menhadap pada Dia jua.pastinya kehilangan yg amat terasa sekali..
    Bykan berdoa utk bapa tersayang agar roh beliau tergolong dikalangan org2 yg beriman..

    Al fatihah..

    ReplyDelete
  10. salam takziah dari akak..walau baru nak follow2 blog kat sini...turut rasa bersedih...moga kenangan manis dpt pergi bersamanya ke Mekah pasti jadi kenangna terabadi....sabar dan redakan..insya-allah pasti ditempatkan dikalangan org yg pasti dirahmatiNya!!!

    ReplyDelete
  11. Salam Sheeta..

    Terkejut baca entry ni...sbb baru je baca kisah Sheeta sekeluarga di Tanah Suci.
    Allah lebih menyayangi arwah...pergi dlm keadaan tenang.Semoga roh arwah ditempatkan bersama-sama orang yang beriman. Moga Sheeta sekeluarga tabah menghadapi dugaan ini.Al Fatihah buat ayahanda Sheeta

    ReplyDelete
  12. salam sayang ..
    terima kasih byk2 atas doa2 buat arwah ayah dan juga kata2 semangat...destinasi kita semua juga akan kesitu nanti akhirnya..

    ReplyDelete
  13. Salam akak...
    Takziah dari aishah...dah lama tak berblog byk n3 kengkawan tertinggal...semoga allah mencucuri rahmat keatas arwah...

    ReplyDelete