Kami menyediakan perkhidmatan katering di sekitar Kuala Terengganu utk semua majlis dan juga membekalkan pelbagai jenis makanan lain termasuk kek2 yg semestinya sedap2 semuanya. Kami juga menerima tempahan kek luar dari Terengganu. Semua orang boleh menikmatinya. Terkini, Shita Food And Catering juga mula mengajurkan kelas....Nantikan info2 terbaru berkaitan modul kelas.

Friday, January 9, 2009

Jom Tgk Lauk Pauk Pulak!

Ini Dalca...istimewa nya kami juga menggunakan rempah kami sendiri...

Ini Acar Buah... ada kenangan dgn acar ini sebenarnya...ini adalah resepi istimewa dari arwah makcik sy...Allahyarhamah Hjh Ramlah Ismail...moga2 ilmu ni dapat sy manfaatkan didlm perniagaan ini..insyallah... kalau di kuala terengganu ni, acar ni bukan satu kemestian lagi....ini sy akan sediakan kalau ada customer yg request aje.. di jual berasingan..
Ini gulai nasi minyak...mak punya version....so diperturunkan la pulak kpd anak dia ni :) ....kami hanya menggunakan rempah yg kami hasilkan sendiri....next entry sy tunjukkan rempah2 tu..dah siap nak deliver baru la ditabur dgn sikit bawang merah goreng...garnishing la kire tu...

Ini ayam masak merah...untuk nasi minyak n bukhari....untuk nasi putih lak ayam masak merah nya lain sikit...kira2 lain version la konon nya...
Ni acar rojak untuk nasi minyak, beriyani dan bukhari...resepi mak... ada nenas, sengkuang n timun...sos special ( next entry kita bg resepi )...topping dgn kacang tanah yg di blend kasar... tapi kadang2 customer request acar nenas shj...so kena ikutla kannn....ape ape aje!!!....:)

No comments:

Post a Comment