Kami menyediakan perkhidmatan katering di sekitar Kuala Terengganu utk semua majlis dan juga membekalkan pelbagai jenis makanan lain termasuk kek2 yg semestinya sedap2 semuanya. Kami juga menerima tempahan kek luar dari Terengganu. Semua orang boleh menikmatinya. Terkini, Shita Food And Catering juga mula mengajurkan kelas....Nantikan info2 terbaru berkaitan modul kelas.

Thursday, May 7, 2009

Roti Sardin

roti sardin baru je dikeluarkan dr oven...panas2 lagi..

baru siap packing - hanya RM1..sila notis SFC 2hari awal untuk membuat tempahan

saje nak perabihkan cream cheese..konon nya nak buat cheese stick laa.. tp tgk je la rupa stick tu..aku rasa mcm tak cukup sifat je..kat kedai korang tak akan jumpa punya cheese stick yg semewah mcm ni punya cheese tuan kedai letak eh..heheh.. siap ada longkangg tgh oo..
apa pun..masak jugak akhirnya.. biasanya cheese stick ni org akan letak mozarella or cheddar...tp pada sapa2 nak try letak cream cheese pun boleh yer.. rasa nya tetap terangkattt!!!....(yg ini untuk tekak sendiri laaa)

okay ni order petang tadi....roti sardin 50 biji n bihun goreng (lupa daaa nak ambik gambo).. dari kak Norai (tokey Norai Keropok di Losong).. untuk dihantar ke surau malam ni..roti2 SFC tak ada dihantar ke mana2 kedai...hanya dibuat mengikut tempahan sahaja..sila bgtau saya at least 2 hari awal kalau nak order.. tq..

No comments:

Post a Comment