Kami menyediakan perkhidmatan katering di sekitar Kuala Terengganu utk semua majlis dan juga membekalkan pelbagai jenis makanan lain termasuk kek2 yg semestinya sedap2 semuanya. Kami juga menerima tempahan kek luar dari Terengganu. Semua orang boleh menikmatinya. Terkini, Shita Food And Catering juga mula mengajurkan kelas....Nantikan info2 terbaru berkaitan modul kelas.

Sunday, May 31, 2009

TQ

Okay apam comel ni diorder oleh Jue..100 biji dengan harga RM15..iaitu minimum order untuk menempah apam comel ni....TQ jue...

Juga SFC ucapkan terima kasih byk2 untuk En Mansur di pasir panjang yang telah menempah nasi minyak sebanyak 7 gantang = 250 org makan...(makan Tengahari) dan juga Hj Yung di chendering yang menempah nasi putih sebanyak 4 gantang =120 org untuk majlis tahlil arwah pada sebelah malamnya... tq byk2 semoga kita akan berurusan lagi insyallah.

1 comment:

  1. memang sedap mini apam kak shita ni...comel n bite size...sbb tu repeat order lagi...100 biji utk jue 100 biji lagi kakak nak...n thanks tapau 2 bungkus nasi minyak ari tu...sedap menjilat jari!

    ReplyDelete