Kami menyediakan perkhidmatan katering di sekitar Kuala Terengganu utk semua majlis dan juga membekalkan pelbagai jenis makanan lain termasuk kek2 yg semestinya sedap2 semuanya. Kami juga menerima tempahan kek luar dari Terengganu. Semua orang boleh menikmatinya. Terkini, Shita Food And Catering juga mula mengajurkan kelas....Nantikan info2 terbaru berkaitan modul kelas.

Friday, January 15, 2010

Kek Lapis SFC - improved recipe

Salam...sedikit info mengenai kek2 lapis keluaran Shita Food and Catering.. setelah mengambil kira komplen2 dan juga cadangan dari pembeli kek lapis..maka di sini saya ingin memaklumkan bahawa kek lapis SFC telah mula berubah sedikit resepi dari yang asal..

+++paling utama ialah tahap kemanisan kek yang telah saya kurangkan..walau kita sendiri maklum yg pada dasarnya kek lapis memang manis , tapi saya juga terpaksa mengambil kira citarasa dan cadangan dari para pembeli...sebelum saya membuat keputusan untuk mengolah resepi , saya terpaksa membuat 'homework'.. bereksperimen sebelum berpuashati dengan keputusan yg di ambil..ini merupakan kali kedua tahap kemanisan kek ni dikurangkan...dan saya harap pembeli ( sbb saya dah mula menjual menggunakan resepi baru ini) dan juga bakal pembeli berpuas hati...Alhamdulillah setakat ini feedback yang saya dapat menggunakan resepi baru ini menggembirakan...kerana untuk mengekalkan rasa dan kelembapan kek lapis bukan keje yang mudah...hanya diperolehi melalui kerja2 praktikal dan pengalaman sahaja..+++

Saya amat menghargai setiap komen yg diterima...yang mana bila dirasakan perlu...saya akan cuba perbaiki...untuk kebaikan biz insyallah..moga kerja2 saya diberkatiNya..amin.

No comments:

Post a Comment